خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین؛

۱۳ آبان ماه از دریچه دوربین شبکه قزوین؛ 

رحیمی از ویژه برنامه های شبکه استانی قزوین به مناسبت روز ۱۳ ابان، روز استکبارستیزی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۷۲
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

قزوین_علی رحیمی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین؛ در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه تلویزیونی «13 آبان» ساعت 9صبح به مدت 150 دقیقه با بخش های مختلفی همچون: دعوت از دانش آموزان نخبه استان در برنامه، اجرای گروه سرود، برقراری ارتباط زنده با راهپیمایی یوم ا... 13 آبان و انعکاس این راهپیمایی و قرائت قطعنامه به تهیه کنندگی نبی الله نظری میهمان مخاطبان است.

 رحیمی افزود: رادیو قزوین با ویژه برنامه رادیویی «فرزندان ایران» ساعت 9صبح به مدت 90 دقیقه با بخش های متنوعی همچون: پخش زنده راهپیمایی یوم الله 13 آبان، ارتباط زنده با گزارشگر از محل راهپیمایی و پخش بسته صوتی کارت قرمز با موضوع کاپیتولاسیون به تهیه کنندگی سمانه برزگر روی آنتن رادیو قزوین می رود. 

وی اظهار کرد: همچنین از روز هشتم آبان رویکرد برنامه های روزانه و شبانه صدا و سیمای قزوین نیز معطوف به یوم ا... 13 آبان ماه است. با توجه به مناسبت های روز بسیج دانش آموزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و نقش یوم ا... 13 آبان ماه در رویدادهای انقلاب، برنامه های این روز بصورت متفاوتی در شبکه قزوین منعکس می شود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: معاونت فضای مجازی مرکز قزوین هم برای این روز برنامه هایی همچون: تهیه و تولید ۱ قطعه کلیپ متناسب با روز ۱۳ آبان به صورت مستند گزارشی و با محوریت جشنی است که دانشجویان برای دانش آموزان می گیرند و دختران شهدای امنیت معرفی می شوند، تهیه و تولید ۱ قطعه کلیپ متناسب با روز دانشجو با موضوع جدابودن دانشجویان از اغتشاشگران و بصیرت آنها در کنار نقادی دانشجویان در قالب مستند و فیلم کوتاه در دستور کار خود دارد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار